زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۲۶ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
این قالب رو میخوام باید چیکار کنم!!!!!!!!!!
۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۰۹ عصر
ارسال: #9
RE: این قالب رو میخوام باید چیکار کنم!!!!!!!!!!
(۲۸-۳-۱۳۹۱ ۰۶:۵۲ صبح)star_netsky نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام دوست عزیز
از لینک زیر بسته نصبی این قالب را که برای جوملا 2.5 هست دانلودش کنید
لینک به دلیل تجاری بودن حذف گردید
البته توجه داشته باشید که این لینک ف-ي-ل-ت-ر هست

بعد از دانلود اعلام کنید تا لینک را بردارم

موفق و پیروز باشید Rose
من یکی دو روز انجمن نیومدم نتونستم دانلودش کنم اگه میشه ی لطف کنید قالب 1.5 جوملا اینو به ایمیلم بفرستید.ممنون
arshadit91@yahoo.com
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: این قالب رو میخوام باید چیکار کنم!!!!!!!!!! - it866 - ۳۰-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۰۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان