زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۴۳ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
این قالب رو میخوام باید چیکار کنم!!!!!!!!!!
۲۸-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۵۲ صبح
ارسال: #5
RE: این قالب رو میخوام باید چیکار کنم!!!!!!!!!!
سلام دوست عزیز
از لینک زیر بسته نصبی این قالب را که برای جوملا 2.5 هست دانلودش کنید
لینک به دلیل تجاری بودن حذف گردید
البته توجه داشته باشید که این لینک فیلتر هست

بعد از دانلود اعلام کنید تا لینک را بردارم

موفق و پیروز باشید Rose
امضاء محمدرضا بهارلو
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

قم اس ام اس ::. سامانه ارسال پیام کشوری
ارائه پنل کاربری ، نمایندگی ، واگزاری خطوط مجازی ، تعرفه ثابت 100 ریال ، امکانات نامحدود و فوق العاده ، پنل رایگان ، شماره اختصاصی رایگان و....
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
& دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
09109984196
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، it866 ، محمد آهنگی
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: این قالب رو میخوام باید چیکار کنم!!!!!!!!!! - محمدرضا بهارلو - ۲۸-۳-۱۳۹۱ ۰۶:۵۲ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان